Mor datter

Hvorfor må det alltid være slik at mor og datter krangler så mye. Alltid er det meg mamma skal krangle med, alltid er det meg det er noe galt med. Skjønner ingen ting for hun blir sur fordi hun tror jeg er sur… Har dårlige dager jeg å, men i følge henne er jeg tydligvis sur hele tiden. Prøver iherdig å være snill og blid mot henne hele tiden men det funker sjeldent. Når jeg sier at det er hennes menig sier hun at det er vel alltid sånn, du er vel aldri sur du. Hun rakker ned på meg og kjefter på meg stort sett ganske mye. Hun vil ikke skjønne seg på hvorfor jeg har dårlige dager og tar det heller som at jeg er gretten. Faen hun må forstå at livet mitt ikke går på skinner. Hun tror hun kjenner meg så godt. Jeg selv føler hun ikke aner hvem jeg er i det hele tatt. Hun kjenner meg når jeg var barn, hun kjenner meg ikke lenger. Hun har totalt mistet grepet på meg og det vil hun fortsette å være hvis hun ikke endrer seg. Vil bare at mamma skal forstå, vil at hun ikke skal kjefte på meg fordi hun tror noe som er langt i fra sannheten. Eller tror ikke det hjelper hvis hun forandrer seg fordi jeg ikke klarer å snakke med henne uansett, jeg stoler ikke på henne en shit. Mamma tror ikke ejg har problemer i det hele tatt, i så fall er dem jo ikke store. Jeg kan ikke ha problemer. Hvorfor må det være slik mellom mor og datter. Hvorfor føler ejg alle andre har godt forhold med familien sin unntatt meg.

av justbreath100

Legg igjen en kommentar