Sommerfugl prosjektet

Sommer fugl prosjektet er er prosjekt mot selvskading. Selvskading finnes jo i mange former, som dere vet er jeg en kutter. Sommerfuglen støtter opp ønsket om å slutte å kutte seg selv, for jeg vet at det er det jeg må. Jeg hørte om sommerfugl prosjektet i går. Det er et kjempe bra funn og vil alle de som gjør det om å starte, det er verdt å prøve. Man kan også gjøre dette hvis man kjenner noen som driver med selvskading eller bare vil støtte. Det går ut på at at

-når du føler for å skade deg, bruk en penn eller en tusj og tegn en sommerfugl på stedet du vil skade deg på, og gi den navnet til en du er glad i og som vil se deg frisk.
– Ikke fjern sommerfuglen, men la den bleke bort naturlig. Hvis du skader deg selv før sommerfuglen er borte så har du drept den.
– Du kan ha så mange sommerfugler du ønsker, men du kan ikke skade deg før alle er helt borte, da vil dem alle dø.
– Om du ikke er selvskader kan du likevel tegne en sommerfugl på huden for å vise støtte for dem som er det.

Dette er kjempe bra, så heng deg på og spre ordet please. Det er flere dere ute som meg som trenger hjelp

av justbreath100

Legg igjen en kommentar