… vennene min støtter meg uansett

Han var her for 1 eller 2 uker siden da han tilfeldigvis da kuttene. Jeg ble liv redd og var kvalm i flere dager etter. Han betyr sykt mye for meg og jeg er kjempe glad i han. Jeg skjønner ikke helt greia med oss, men ting er i hvert fall komplisert. Han så bare litt og spurte hva det var, fikk frysninger over hele kroppen. Begynte å le for å prøve å riste det av meg, det funket ikke i det hele tatt. Jeg tenkte at det er faktisk han jeg stoler mest på, så kanskje ting blir bedre hvis jeg forteller han det. Slik ble det ikke i det hele tatt. Han ble kjempe nervøs på mine vegne, han klarte ikke snakke om det og fikk beskjed om at jeg fikk slutte med en gang. Det var akkurat som han ikke ville høre forklaringa mi i det hele tatt. Vi kom over det og var glad da han dro. Trodde ikke han tenkte over det lenger og alt hadde blåst over.

Samtalen vår på face: I GÅR !

Er det gameis ?

Han:

jaaa

Meg

haha, oki doki

Han:

skjeer?

Meg:

tenker,der da ?♥

Han:

på hva??

gammmmeeeer

Meg:

ikke noe spess..

hahha, seff

BOBME

BOMBE*

Han:

hahaha, tenker du bare

hihih

Meg:

haha, nei  men samma det♥

hahahah

Han:

gjør meg nysgjerrig du

Meg:

hahaha sorry da

Han:

fortell da?

Meg:

nei

Han:

fack you da

Meg:

sorry da, det er ikke verdt å ffortelle

Han:

nei vel

Meg:

lurekoppen

careface

Han:

hvorfor si at du tenker, når du vet at jeg blir nysgjerrig? også si at det ikke er verdt å fortelle?? vil du at jeg skal spørre deg ??

Meg:

haha, sorry tenkte ikke så langt, skulle ikka skrevet det. levde bare i min egen verden

Han:

tror jeg også

Meg:

hmmm….. jeg prøver å finne måter på å slutte med å kutte meg selv på…. ehm, jeg har kommet til et punkt der jeg vet det har gått for langt….. men serr ikke tenkt på det….. lov meg det

eller bare glem at du leste det der…

så, hva har du gjort i dag da ??

 

Han:

Hade

Meg:

Han:

ikke nå

Meg:

hæ?

jeg trenger ikke å snakke med deg om det

Men vi kan snakke sammen forde ?

snakk med meg daaaa♥

men legger emg hvis du ikke snakker med meg, er drit trøtt  glad i deg da

ser deg i morgen da guttenmin♥

-.-

Han:

gamer

 

Etter dette har jeg ikke snakket med han i det hele tatt…… …

av justbreath100

Legg igjen en kommentar