i dag

Halla folkens !

I dag har vært en sykt rar dag, har tenkt ufattelig mye på alt. Kjempe komisk dag egentlig. Skolen har gått helt ok, men masse hyggelig og morsomme folk som jeg har møtt i dag. det gjør dagen min såå mye bedre. Har ikke tenkt like mye på å kutte meg i dag som ellers, men det ligger i hodet. Jeg er nå hundreprosent sikker på at jeg vil på utveksling, jeg tar enhver utfordring på strak arm. gleder meg helt sykt mye, må bare tenke på et par ting ejg må legge fra meg. Jeg er glad i livet mitt, for øyeblikket er det faktisk ganske bra. Gleder meg til å virkelig se hvordan det er der nede.  Hele helgen er stappet med planer, så noe skikkelig dritt å ha geo prøve på mandag. det er om vulkanisme, tsunami og jordskjelv, ja jeg vet det er drit kjedelig.  Men men, det er da ikke verdens undergang. sitter i timen så må nok legge fra meg pcen nå.

av justbreath100

Legg igjen en kommentar